Garancia
A visszaküldés menete
Ha bármilyen nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban garanciális probléma merül fel, a következőket kell tennie.
Kivéve azon termékek, melyek saját garancia jeggyel vannak ellátva, ott a leírtak alapján kell eljárni.
Töltse ki az itt található Hibabejelentő formanyomtatványt (kézzel, vagy elektronikus úton)
A visszaküldendő termék(ek)et gondosan csomagolja be! (A visszaküldés során történt sérülésekre nem vállalunk garanciát!)
A hibás termék(ek)et és a kitöltött nyomtatványt Postai Úton juttassa el a következő címre:
Zsolnik Hungary Kft.
1163 Budapest
Veres Péter út 5/b
Visszaküldés során vegye figyelembe a következőket:
- Utánvéttel küldött csomagokat, leveleket NEM áll módunkban átvenni.
- A visszaküldés költsége a vevőt (visszaküldőt) terheli (kivéve, ha nem a megrendelt terméket küldtük, ez esetben ugyanis a visszaküldés költségét, maximum 600 Ft-ot visszatérítjük)
- A visszaküldés során történt sérülésekre nem vállalunk garanciát
- Visszaküldést és garanciális igényt Hibabejelentő formanyomtatvány hiányában nem tudunk elfogadni
Amennyiben az elállás jogával szeretne élni az átvételtől számított 14 napon belül, akkor az ÁSZF 5. pontjában leírtak alapján tudja ezt megtenni.
Az ehhez szükséges nyilatkozat az ÁSZF 5.3 pontjában található meg és tölthető le.
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!