A játék a felfogóképesség, találni néhány versenyek #3290
A játék a felfogóképesség, találni néhány versenyek #3290
5 000 Ft

A játék a felfogóképesség, találni néhány versenyek #3290

MENYISÉGI KEDVEZMÉNY!
3-5 MUNKANAP!
Rendelhető
Szállítási idő: 3-5 munkanap!
5 000 Ft
Részletek
Egy legendás társasjáték, ahol az érzékelés és az okosság számít. Ha megvannak ezek a tulajdonságai, akkor 100% -ban győztes leszel és a legnagyobb hős a barátai, a családja és a barátai között. A játék nagyszerű menekülés lesz a mindennapi életből. Mind a Young, mind az idősek örömmel fogják szórakozni. A reflexeket és a látásukat a hasonlóságok gyors keresésé során tesztelik. Brick Fun és a párt soha nem fog véget érni!
Nem számít, melyik játékot játssza, ugyanazt a tételt kell találnia, és el kell helyeznie a kártyát a jelenleg játszó mini-játék szerint. Végül a játékosoknak párbajnak kell harcolniuk, mindegyikük rajzol egy kártyát, és átfordítja. Ugyanakkor. Az első, hogy megtalálja a megfelelő tárgyakat, és megnevezi őket, megnyeri a párbajt.
A dobozban megtalálja az 5 mini-játék szabályait.
1. számú mini-játék
Helyezze a kártyákat arccal lefelé az egyes lejátszók előtt. Helyezze el a kártyát a közepén a játékosok között, és adja vissza az összes fennmaradó kártyát a dobozba. Megváltoztathatja az életkorától függően az egyes elé helyezett kártyák számát.
Mindenki egyszerre játszik. "Start" módban minden játékosnak meg kell találnia egy megfelelő elemet a saját kártyáik és a táblázat közepén található. A játékos elnevezte az elemet, lásd, hogy a játék szimbóluma folytatódik -e. Az újonnan elhelyezett kártya minden alkalommal felváltja az előzőt, és így tovább.
Az első személy, aki megszabadul az összes kártyájától, nyer. A többi játékos folytatja a játékot, és harcol a következő helyekért.
Mini-játék 2. szám
Helyezze a kártyákat az egyes lejátszók elé, pontosan úgy, mint az előző játékban.
Mindenki egyszerre játszik. A "Start" módban minden játékosnak meg kell találnia egy megfelelő elemet a saját kártyáik és az asztal közepén található. Csak az elsőnek kell lennie, aki elmondja a megfelelő elem vagy szimbólum nevét a kártya és az asztal közepén található. Legyen óvatos - a belső kártya megváltozik, amint a játékos az egyik kártyáját rá helyezi.
Az első személy, aki megszabadul az összes kártyájától, nyer. A többi játékos folytatja a játékot, és harcol a következő helyekért.
Mini-játék 3. szám
Fektesse ki a kártyákat, de ezúttal egy arc-lefelé mutató kártyát helyez el az egyes játékosok előtt, és készítsen egy húzóhalomot az asztal közepén.
Minden játékosnak a lehető leggyorsabban meg kell találnia a megfelelő darabokat a kártyája és a kártya tetején. Az első játékos, aki megtalálja a nevet, egy kártyát vesz a halomból, és elé helyezi. Ha ezt a kártyát veszi, a játékos átadja a következőt a halomból.
A játéknak vége, amikor a húzóhalom összes kártyája eltűnik. A győztes a legtöbb kártyával rendelkező játékos.
Mini-játék 4. szám
Az összes kártyát minden lejátszóval kezelje. Helyezze az utolsó kártyát az asztal közepére. Minden játékos megrázza a kártyáikat, és létrehoz egy halom rajzot, amelyet arccal lefelé helyeznek.
Ezúttal a lehető leghamarabb meg kell szabadulnia a kártyáitól.
A "Start" szóban a játékosok átfordítják a kártyáikat, és a lehető leggyorsabban meg kell szabadulniuk tőlük, ha a kártyára az asztal közepére helyezik őket. Ehhez a játékosnak meg kell neveznie a fedélzet felső kártyája és az asztal közepén lévő kártya közötti megfelelő elemet. gyorsan.
A győztes az, aki a leggyorsabban megszabadul a kártyáktól.
Mini-játék 5. szám
Fektesse ki a kártyákat, de ezúttal egy arc-lefelé mutató kártyát helyez el az egyes játékosok előtt, és készítsen egy húzóhalomot az asztal közepén.
A játékosok átfordítják a kártyáikat. Mindenkinek meg kell találnia egy azonos elemet bármely más játékos kártyáján. Az első játékos, aki egy megfelelő állatot nevez, a felső kártyát veszi a húzóhalomból, és bármelyik játékos kártyájára helyezi.
A játék akkor ér véget, amikor a halomban szereplő összes kártyát húzták. A legkevesebb kártyával rendelkező játékos a győztes.
Mini-játék 6. szám
Minden forduló, tegyen egy kártyát az asztal közepére felfelé, majd helyezze ugyanolyan számú kártyát, mint a körülötte lévő játékosok száma. A fennmaradó kártyákat félre kell tenni, a következő fordulókhoz szükség lesz.
A forduló elején minden játékos ugyanakkor megfordítja a kártyáit, és szembe kell néznie, és emlékeznie kell azzal, ami van. A játékosnak meg kell találnia a megfelelő elemet a központilag elhelyezett kártyán. Az első játékos, aki megtalálja ugyanazt a szimbólumot, és felhívja a nevet, akkor a kártyák köré helyezik, de a központban nincs kártya.
Amikor az összes környező kártyát felveszik, érje el az eldobott kártyákat, bontsa ki őket, mint korábban, és kezdje el a következő találkozót. A játékosok megtartják az összegyűjtött kártyákat. A játékot az a játékos nyeri, aki a lehető legtöbb kártyát gyűjti.
Mini-játék 7. szám
Miután az összes kártyát összecsapták, tegyen egy kártyát az asztal közepére.
A játék elején a játékosok azonnal átfordítják a kártyáikat. Minden játékos megpróbálja megtalálni ugyanazt a szimbólumot a kártyáján a lehető leggyorsabban. Az első játékos, aki megtalálja a szimbólumot, és felhívja a nevet, akkor a felső kártyát és az asztal közepén szembesült helyeket. Ezen a ponton egy új kártyát fordítanak a fedélzetről, és a játék addig folytatódik, amíg a fedélzeten lévő összes kártya felhasználta.
Az a játékos, aki elfogy a kártyák, először nyer, és a többi játékos továbbra is a második és a harmadik helyen játszik.
Mini-játék 8. szám
A kerek elején minden játékosnak olyan arc-lefelé mutató kártyákat kell kezelni, amelyek a kezük alatt vannak rejtve. A fennmaradó kártyákat félre kell tartani, és tartsa őket a következő fordulókra.
A játék akkor kezdődik, amikor minden játékos egyszerre fordítja a kártyáikat. Minden játékos megpróbálja megtalálni a megfelelő szimbólumokat az ellenfél kártyáján, miközben a lehető leggyorsabban húzza a kártyákat. A kártyáknak ugyanazzal a szimbólummal kell rendelkezniük a tetején. Rajzoljon kártyákat és kiabáljon a megfelelő szimbólumokat a lehető leggyorsabban. A játék addig folytatódik, amíg az összes kártyát a halomból nem vonják le.
Amikor a kártyák halom eltűnik, a játék véget ért. A legtöbb kártyával rendelkező játékos nyer.
Mini-játék 9. szám
Ossza el az összes kártyát két cölöpre, a kártyák felfelé, ezek ikertornyok. Csak 2 játékosra van szükség ehhez a játékhoz.
A játék elindítása után az első játékos, aki ugyanazt a szimbólumot találta a 2 kártyás cölöpök felső kártyáján, miután kiabált a szimbólum neve, a kártyát veszi, majd folytatja ugyanazt a két kártyát. Ez a játékmenet különleges fókuszt igényel. A játék addig folytatódik, amíg az utolsó játékos helyesen megegyezik a kártyával.
Csak egy kártya előnye, és nyersz!
Annak érdekében, hogy megnehezítsék a lejátszást, a kártyák szimbólumai néha elforgatnak és különböző méretűek. Maguk a kártyák kerek és tele vannak színes illusztrációkkal, mindegyik egyedi, és a többi kártyához csatlakozik egy és egyetlen szimbólummal.
Játék 2 - 5 játékos számára. 4 éves kortól ajánlott.

Termékleírásaink és termékneveink gépi fordítóval készültek.






Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner



HOGYAN TUDOM MEGRENDELNI A TERMÉKET?

Honlapunkon regisztráció nélkül is tud vásárolni, valamint bankkártyás fizetésre is van lehetősége.

MobileHome webshopban a következőképpen tudja leadni megrendelését:

1. Válassza ki a megrendelni kívánt terméket,
2. helyezze kosárba a terméket,
3. kattintson a kosár gombra,
4. nézze át a megrendelését, kattintson megrendelés elküldése gombra,
5. töltse ki az adatait
6. válasszon fizetési és szállítási módot, majd fogadja el az ÁSZF-t, a megrendelése fizetési kötelezettséggel jár rubrikát pipálja ki, végül kattintson, a rendel gombra!
7. Vásárlás véglegesítése RENDEL gomb!


Adatok
Cikkszám:
6919019
Kiegészítő termékek
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!